Keresés ebben a blogban

2012. január 15., vasárnap

DÍJAT KAPTAM


Díjat kaptam Mártitól, amit szeretnék megköszönni neki. Meglepődtem és nagyon megörültem neki. Ő az első akitől díjat kaptam, köszi Márti ! :)

A díj mellé írta, hogy a játéknak vannak szabályai, a következők:


  1. Vedd fel a díjat
  2. Köszönd meg akitől kaptad, 
  3. Tedd ki a blogodra, 
  4. Add tovább 4 másik blognak, 
  5. Írj magadról 3 dolgot.
Nos, a díjat köszönettel elfogadtam, tovább adom
  1. MARÍÁNAK,
  2. GERDINEK 
  3. ,PETRÁNAK,
  4.  KRISZTINÁNAK

 Írjak magamról három dolgot?
  1. Nekem nagyon egyszerű ízlésem van,
    mindig a legjobbal vagyok megelégedve. :)
  2. Mindenki barátja nem barátom nekem.
  3. Az egyik kedvenc mondásom: “Na és?”

3 megjegyzés:

  1. Kedves Eszter!! Igazán köszönöm, hogy rám is gondoltál, nagyon jól esik, természetesen nagy örömmel fogadom el, és igyekszem továbbadni :D!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyos vagy, hogy gondoltál rám. Köszönöm szépen.

    VálaszTörlés
  3. Eszter, nagyon kedves vagy, nagy öröm díjat kapni:-) Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés