Keresés ebben a blogban

2011. december 19., hétfő

Karácsonyi csillagdísz

Ezt  a díszt nagyon sokszor elkészítettem már,nem kell hozzá más csak alufólia, tű, cérna, egy jó hegyes grafitceruza,  és hozzá is lehet fogni. Egy gömbhöz 9 csillagot kell készíteni. Rajzolok egy kört a fóliára, én egy vizes poharat szoktam körberajzolni, kivágom, és nyolc egyenlő részre osztom, ( 4 átló). a vonalak mentén bevágom , úgy, hogy kb 1 cm maradjon a közepéig.








Fogom a jó hegyes ceruzát és a képen látható módon felcsavarom a fóliát:








A kilenc kis csillagot cérnára felfűzöm úgy , hogy egymással szembe mindig azonos oldalával kerüljenek a csillagok.







Amikor felfűztem a csillagokat a két végén az ujjaimmal összenyomom, és így gömb formát vesz fel.

Íme: így néz ki.




3 megjegyzés:

  1. Köszi!
    Még akkor kezdtem el ilyeneket csinálni amikor a gyerekeim kicsik voltak (26 éve). Azóta minden karásonykor kell ilyen a fára.

    Boldog Karácsonyt!

    VálaszTörlés